2011. február 1., kedd

Agyfélteke teszt

 
 

Melyik irányba forog a táncosnő? Az óramutató irányával megegyező irányba, vagy azzal ellentétesen?

Amennyiben a táncosnőt az óramutatóval megegyező irányban látod forogni, ez azt jelenti, hogy az agyad jobb féltekéjét használod többet. A jobb agyfélteke funkciói közé a megérzés, a képzelő erő, a gyakorlati tudás, a vallásos gondokozás, a tág perspektívákban történő vizsgálódás tartozik.

Ellenkező esetben, ha a táncosnőt az óramutató irányával ellentétes irányban látod forogni, akkor a bal féltekéjét használod többet az agyadnak. Funkciói közé a elméleti tudás, logika, részletek megfigyelése, az alapos megértés, rendszeresség, meggyőződés, a stratégiai gondolkodás tartoznak.
Próbáld ki, ha nagyon koncentrálsz, meg tudod fordítani a táncosnő forgását.
 
(forrás:www.erintes.com)
 
 

14 megjegyzés:

Dórika írta...

Többszörös is megfordult. :)

online-lehetőségek írta...

Jobbra fordult nekem:)

carpe diem írta...

Találó! Szerintem. :))

MJ írta...

Ha a kép közepére fókuszálok, akkor jobbra forog.
Ha az aljára, a lábára, akkor meg balra.
Akkor most én "hibásan" működök?

carpe diem írta...

Kedves M.J.!
Mindkét agyféltekéd aktív! :))

Lili írta...

Kedves Carpe diem! Eljött az idő, hogy bevalld, ez egy kicsit becsapás:))) Én néztem, néztem és egyértelműen az óramutatóval azonos irányba mozgott, majd egyszer csak hipp-hopp (és semmiféle koncentrálás nem volt) csak azt vettem észre, hogy megfordult. Szóval beugrottam, de jó volt.)))

georgina írta...

Nekem pedig egy kicsit többször is megállt majd jobbra forgott biztos bennem van a hiba.

Lili írta...

Inkább a netedben Gerogina, lehet, hogy lassú?:))

Nyárády Károly írta...

Én bámulom, de ez a csaj egyáltalán nem forog semerre sem. Ide-oda villog a karja meg a lába, de forogni nem forog. Különben az talp alatti árnyék világosan mutatja, hogy csak kilengések vannak, jobbra és balra is, és hogy nem egyforma az időciklus sem.

MJ írta...

Pedig néha úgy tűnik, még az egyik fele is "sok"!

georgina írta...

Lehet,hogy tényleg a net!

Andika írta...

Nekem csak a jobb!

Andika írta...

Nincs benne trükk. Kipróbáltam az osztályteremben a gyereknek nem azonos időben fordult meg a nő, kinek mikor, kinek jobbra, kinek balra, valakinek nem fordult meg egyszer sem, pedig ugyanezt a képet nézték! Ennyit az agyról.

Anikó/Ann írta...

Érdekes kép,szerintem forog ahogy az ember akarja.