2011. november 14., hétfő

ÍZŐRZŐK

A település nevére kattintva csodálatos recepteket olvashatsz

5 megjegyzés:

Lagor írta...

Köszönöm!!! :)
Boldog is ott van, eddig 2x néztem meg a falubelieket, és mindig mosolyogtam rajtuk.... :)
"Az én kedves kis-falumban..."

carpe diem írta...

Köszi! Képzeld, kedves, régi ismerőseim is ott laknak. Dr Kurpé László és családja. Varázslatosan szép hely!

MJ írta...

Bárdudvarnok. Ott született édesanyám.

carpe diem írta...

Számomra óriási élmény, hogy a régi ételekkel is felfedezhetem ezt a gyönyörű országot. Felidézhetem régmúlt idők csodaszép világát.Szép utazás ez! Különösön akkor válik széppé, ha személyes emlékek tükörcserepein keresztül élem át.
Kedves MJ! Szívből örülök, ha kellemes perceket szerezhettem!

annalíz írta...

Annyira hálás vagyok!Persze, hogy a szülőfalum ételeit néztem meg előszőr! DE MIND NAGYON JÓ !